Monday, November 19, 2007

秋日紅葉飄雪日本中部六天自遊行 2007 - DaY FOuR


11月13日

係酒店食左早餐後出發去參觀宮川朝市,朝市營業時間只係上午幾個鐘,到十二點就收哂架啦,條街唔係好長,一陣間就行得哂,多數賣蔬菜同漬食品。



o的蘋果好爽,唔會太粉,連我呢個唔好蘋果既人都覺得好食,後悔無買返香港...



o的辣椒綁到好似條孖鞭咁,好攪野




跟住行去出頂睇高山市全境,今日陰天有幾滴雨,比尋日好左好多,上到山頂出左一陣太陽,影出黎靚好多。


影左一大輪相,跟住去食午餐,今日食 udon,呢間係以手打 udon 出名,我叫左一客天婦羅 udon,味道都幾好,不過 udon 唔係好彈牙。



 

食飽後因為各人既相機開始無電,所以決定返酒店差一差電先再出發。

休息左約一個鐘,見個天開始有返太陽,我地即刻起行去另一個景點 - 飛驒古川。




由高山站去飛驒古川搭火車只係需要十幾分鐘,沿途天氣開始放晴。飛驒古川係一個好細既市鎮,我地係咁易行一行差唔多行左大半個飛驒古川。


飛驒古川出名既景點只得兩個,一個係條小河流,條河流真係好細好短,可能呢兩日都落雨所以o的水好俗唔清,由於真係太短唔使好耐就行哂,跟住就去另一個景點 - 古街。



古術亦唔係好長,大約兩至三個街口,有好多地道野賣,我地試左一串飛驒牛串周燒魚餅,兩樣都好普通,牛串要 ¥500,又貴又麻麻地,好彩係 share 食o者。

行下行下,我地去左另一邊食炸牛肉餅,佢o的 ham 係用飛驒牛加薯仔炸,¥200 一個好大個,o的皮炸得好脆,可惜太大個加上好油又肥,又無乜味,食到一半巳經唔想食,不過唔想 side 野格硬食哂。之後就搭火車返高山市。


返到高山市我地去左便利店掃貨,之後行去旅館附近一間叫松喜壽司食壽司。

入 到去得個嬸嬸識講少少英文,份英文 menu 又太簡陋唔識睇,又唔想食 set 因為唔想食個o的卷物,又驚叫 omakase set 會好貴喎,後尾有個師傅走埋黎話幫我地簡,經我地討價還價後,最後以 ¥3000 一個人成交,同師傅講左幾樣必食既,其餘o個o的就由師傅挑選。

左邊o個款師傅話係魚既一部份,朋友估係內臟,唔知係真唔係,
不過味道真係一流,一o的都唔腥又唔"流"




呢個 set 總共有 13 件壽司加一碗麵豉湯,食到我地個個捧住個肚出黎,其中一款未食過既魚內臟壽司,入口即溶又唔會好腥,o的海膽亦都好滑好新鮮,¥3000 真係好抵。

食飽返旅館執拾行李準備聽日返名古屋。

No comments:

Post a Comment