Sunday, November 18, 2007

秋日紅葉飄雪日本中部六天自遊行 2007 - DaY ThREe

11 月 12 日



天陰有雷雨。

o的雨落左成晚無停過,重行雷添,婆婆整左一頓好豐富既早餐比我地,由於天雨關係,食飽就返房睇電視休息,真係幾 side 架,到十點幾見o的雨細左o的又出去行o下。




我地行出條吊橋度影相,有雨又有風,好凍,部相機都凍到 hang 左幾次,o的山比o的霧遮住,別有一番景致。








影到十一點幾返民宿拎行李走人,搭巴士去下一個目的地 - 高山,車程要兩粒鐘。途中竟然落雪,估唔到睇紅葉變左睇雪,咁大個女算係第一次睇到雪,上次三月出 trip 都見到,不過好少。



去到高山市大約兩點幾,去旅館度放好o的野又出去搵食。高山市出名食飛驒牛,我地即刻衝去丸明食飛驒牛。

我估呢餐算係今個旅程食得最豪既一餐,五個人叫左燒牛肉 - ¥54XX 2 - 3 人份量,¥58XX 4 - 5 人份量,再加一碟雞同兩客戶 Shabu Shabu (¥29XX)。



呢碟係質素差少少o既牛肉,因為份量多所以價錢貴o的 ¥58XX


呢碟就靚少少o既 ¥54XX,牛肉脂肪o既分佈同上面o個o的差好遠,
呢種真係入口即溶架... 而家諗返起都流口水




我唔客氣喇

o 的燒牛肉真係好好食,可能用燒,好香,o的醬汁又好味,分濃味同淡味,我只係試左濃味,味道同o的牛肉好夾好好味,o的牛肉入口即溶,好香牛味又唔蘇,反 而 shabu shabu 比較遜色,可能係o的醬汁影響,兩款醬汁一款喊左o的,另一款麻醬苦左少少同唔夠香,總之唔夠好味啦。

Shabu Shabu o既調味料


牛肉同o的菜


埋單位 ¥20100,除開每人差唔多三百蚊,都唔算好貴。

食飽都只係夜晚五點幾,不過個天巳經黑到好似八,九點咁,o的鋪頭又收得七七八八無野行,唯有去便利店大事搜購,買左便利店飯團返去當宵夜食,途中又落雪,好靚好靚,不過好鬼凍。


之後就返旅館休息。

No comments:

Post a Comment