Saturday, November 17, 2007

秋日紅葉飄雪日本中部六天自遊行 2007 - DaY TWo

11月11日
 



一早要搭 9:00 巴士去白川鄉,今日天氣唔多好,落住雨,好彩個巴士站係酒店樓下,梳洗好食埋早餐後出發去白川鄉。

準時搭 8:50am 巴士去白川鄉,原來都好多人去白川鄉,架車差唔多滿座。

上車o個時o的雨細返,車程差唔多要三粒鐘,往白川鄉巴士係有季節性,由四月開始到十一用尾,其他日子會停使,如果要去白川鄉就要經高山o個邊去,車程會長多個半鐘。

中途休息站,我地就係坐呢架巴士


我地走落車影附近既紅葉,呢張睇得出o的紅葉巳經開始枯萎


其實應該唔比落車,因為o的日本人嘈話要去厠所,我地先有機會落車影相咋。

沿途o的雨時大時細,訓o下食o下玩o下好快到達目的地。

白川鄉係世界文化遺產之一,佢既特色除左風景怡人之外,同埋重保留住日本傳統建築,呢o的屋叫「合掌造」,用人手,木材,哂乾既草建造而成。

我地住係一個叫“與四郎”既民宿,一泊兩食,地方雖然簡陋,但勝在老闆娘婆婆夠親切,o的野食又好食。

就係呢間民宿 - 與四郎,好有日本 feel


間房好大,三個人都唔覺迫,每間房都有個電暖爐,
出面落雨又凍,入到黎即刻開著個暖爐暖暖


安頓好行李,雖然落雨都無減我地既興緻,拿拿淋出去遊覽呢個文化遺產。




週圍都有合掌造





如果天氣好的話o的紅葉會靚好多好多...



有個大水塘,入面有好多魚,條條都好肥好大


行到咁上下差唔多到食飯時間,於是我地去試呢度出名喬麥麵,熱湯底o的麵淋左o的,冷麵就非常彈牙,唔錯!





食飽又週圍逛逛影相,沿住條路先參觀平田家,可以入屋入面或者上屋頂睇「合掌造」既構造,入場費 300 yen 一位。之後再行上山頂睇白川鄉全景。

白川鄉就係咁大啦



參觀平田家時係出面見到兩條彩虹


日短夜長個天好快黑,晚餐返民宿食,婆婆整左好多野食,味道幾好味架。

住家菜定食,好豐富



出名既飛驒(陀)牛,用個爐燒住再加o的 source 食


本來o的朋友想溫泉,八點幾出去條街一個人影都無,靜英英黑 mum mum,陪佢地行到一半路就折返民宿。

沖涼無野做就訓覺 lu。

No comments:

Post a Comment