Thursday, November 22, 2007

秋日紅葉飄雪日本中部六天自遊行 2007 - 後記


今次日本中部行程都算輕鬆,因為白川鄉同高山都係o的鄉村小城市,o的舖好早都收工,無野行自然返旅館休息,所以唔會好似係東京咁行到夜一夜,去旅行變左去勞役咁。以下係我少少對香港服務員既感想。
  1. 機場 3 個服務員好唔專業,事原我聽我朋友話 123 係日本打 home call 會比慢遊 IDD 平,於是我去 3 度問佢地有無呢個服務,但係個職員就話想係日本打電話一係要 3G 機加 3G plan,一係就買張慢遊儲值咭,我聽完之後心諗唔係呀麻,個個台都可以 3G 機加 2G plan 係日本打電話返香港架啦,3 反而唔得?!後尾我去到日本照開個電話一樣可以用囉... 好彩無比佢呃而買張儲值咭。
  2. 機場 check in 時 CX 個地勤空姐問都無問就將我地 5 個人分到散哂,上到機我地先知,機倉空姐就好好人叫我地坐底先,等o的人上哂機就幫我地掉位,不過後尾我地自己搞掂左,係呢度多謝o個日o個位空姐。

No comments:

Post a Comment