Wednesday, November 21, 2007

秋日紅葉飄雪日本中部六天自遊行 2007 - DaY sIX

11月15日

今日返香港啦,係酒店執好行李,跟手落 lobby check out,將o的行李寄存係酒店先,又出去買手信啦。

由於搭下午 4:30 分機返香港,大約兩點鐘要去到機埸,買哂手信搭 1:32 分火車去機場。

個機場好大,拍得住香港機場,但人流唔多,行o的舖頭行得好舒服。另外二樓商店及食店裝修得好有特色,一邊係古代日本式而另一邊係歐陸式,好靚。
日本古代 feel


歐陸式

係機場都係離唔─開購物,我因為唔想再用o的紙幣而忍手唔買,不過都買左個麵包超人交剪比我個妹。買o個時唔記得交剪唔可以 hand carry,過關時比人查先醒起唔帶得,心諗慘啦,side 哂o的錢,我問個工作人員可唔可以寄快遞,佢望望我本 passport 又望望隻錶,跟住嘆口氣話唔得,不過除左交剪之外既野都可以拎走。咁都無咁傷,於是我就拎走個交剪套同個包裝,好彩個交剪無乜圖案o者。

No comments:

Post a Comment