Friday, November 16, 2007

秋日紅葉飄雪日本中部六天自遊行 2007 - DaY ONe

11月10號

好!出發啦!!!




o個日搭晨早 10:30 既機去名古屋,所以約左集合時間係 8:30 。check in 好後一齊去大家樂食早餐,整理好其他野就上機。機程約四個鐘,話咁快就到達名古屋中部國際空港,呢到唔係好凍,比香港涼少少,不過日短夜長,五點幾個天就黑哂,夜晚就會凍o的。

我份早餐,雖然o的人講飛機餐唔好味,不過我覺得都唔係既,
呢餐個冷麵唔錯架,但其他就麻麻...



搭特急火車,30 分鐘就入到市區,間酒店就係火車站樓上,好易搵,放抵行李係酒店我地梗係出去行街街啦。

火車內部,好舒適。



 三人房,都唔細既。



名古屋名物 - 手羽先(即係雞翼),o的雞翼係用炸,表面灑左好多芝麻,咸咸地幾好味,不過o的雞唔熱梗係覺得爭o的咁。


 


食過小食之後繼續搵食,今日既晚餐係名古屋-驛麵通食拉麵,呢度比我既感覺好似拉麵博物館咁,入面由好多不同特色既拉麵店組成一個食拉麵專門地方,朋友話“博多拉面好出名",我地當然唔好執書啦。



我地幾個試左最平o個款,亦都係女性人氣首選。個豬骨湯底唔錯,有少少牛油味,但麵質“簡”左o的。



繼續搵食,食飽後我地行左去高島屋地庫搵一檔食飯團既鋪頭,佢o的飯團同一般o個o的個 size 細o的,上面放左隻蝦再用紫菜包住。可能唔係新鮮整起,o紫菜巳經淋左。

個包裝幾特別,用塊葉包住o的飯團。



打開黎睇有五舊,一人一舊唔使爭。 



食左咁多野梗係要食的生果幫助消化啦。



KIRIN 新產品 - 冰結西柚味啤酒,一飲落去開頭有陣西柚味,
之後就好似藥水味咁好難飲...  都係 jinja ale 好飲o的



 食完行左一陣買埋第二日既早餐就返酒店,結束第一日既行程。

No comments:

Post a Comment